Joburi AQUAVIA | Controlor financiar cu experienta
Ești o persoană organizată cu experiență în domeniul controlului financiar? Vino în echipa AQUAVIA, apa natural alcalină din inima Apusenilor.
Misiunea noastră este de a oferi consumatorilor acces la apă premium, de cea mai înaltă calitate, oriunde și indiferent de nevoile lor. Suntem producătorul mărcii de apă natural alcalină AQUAVIA, îmbuteliată la sursă, în Bologa, Cluj, cu biroul comercial în București și o distribuție la nivel mondial.
Ce căutăm?
Căutăm un Controlor Financiar cu experiență pentru a se ocupa de aspectul raportării reglementare și financiare, pregătirea bugetului și a prognozelor, precum și dezvoltarea politicilor și procedurilor de control intern. Responsabilitățile controlorului financiar vor include și gestionarea riscurilor financiare.
Dorim ca noul coleg să aibă, de asemenea:
- Experiență de lucru dovedită ca și Controlor financiar sau în domeniul consultanței;
- Cunoștințe temeinice despre principiile și procedurile contabile;
- Experiență în crearea de rapoarte financiare;
- Experiență în funcțiile de registru general și procesul de închidere lunară/anuală;
- Orientare către detalii;
- Cunoașterea limbii engleze;
- Experiență în utilizarea diferitelor programe software precum Senior, Dynamics, SAP;
- Excelentă cunoaștere a Excel-ului.
Care vor fi responsabilitățile tale?
- Coordonarea și directionarea pregătirii bugetului și a prognozelor financiare și raportarea variațiilor;
- Pregătirea și publicarea în timp util a situațiilor financiare lunare;
- Pregătirea/revizuirea reconcilierii conturilor de sold;
- Asigurarea procesului de închidere lunară și anuală (alocare pe centre de cost, preplatite, amortizare etc.);
- Asigurarea controlului calității tranzacțiilor financiare și a raportării financiare;
- Elaborarea și documentarea proceselor de afaceri și a politicilor contabile pentru a menține și consolida controalele interne;
- Analizarea datelor financiare;
- Monitorizarea controalelor interne;
- Supravegherea și pregătirea situațiilor financiare pe divizii și SKU-uri;
- Monitorizarea și calcularea nivelului de profitabilitate (canale de vânzări, clienți, promoții, ambalaje, produse);
- Gestionarea tranzacțiilor financiare;
- Evaluarea și gestionarea riscurilor;
- Participarea la procesele de audit.
- Monitoring internal controls;
- Overseeing and preparing income statements per divisions and sku;
- Monitoring and calculating the profitable level ( Sales Channels; Clients; PromoPackaging; Products);
- Managing financial transactions;
- Evaluating and managing risk;
- Participating to audit processes.
Ce oferim?
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Pachet salarial motivant;
- Dezvoltare profesională într-o companie dinamică și competitivă.